HMI Music NEWS and Discussions

RUTSHELLE: Min poukisa mwen rele nouvo cd mwen an "REBELLE"!

RUTSHELLE: Min poukisa mwen rele nouvo cd mwen an "REBELLE"!

Postby kompamagazine » Mon Jun 12, 2017 9:38 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________

Image

*KOMPA MAGAZINE: Poukisa ou rele TIT CD ou a “REBELLE”? Eske gin yon rezon?

(KREYOL)RUTSHELLE: "Rebelle, nan tout sitiyasyon nan lavi, paske pa gen anyen moun di etikèt ki ka chanje sa, ni paka dekouraje m'.
rebèl paske se sinonim ak pèseverans , li fè nou kwè epi kenbe objektif nou yo. Objektif mwen se ke mwen reprezante jèn nan peyi mwen.

Rebel paske mwen rebèl pou'm pa kite sosyete an chanje'm pou yo sa mwen paye Rebelle paske mwen , sansib mwen moun tankou tout moun. Paske gen de fwa fok ou rebèl epi pa janm kite moun, oubyen sa yo panse de ou defini kiyes ou e . Se pou ou pa rebèl pou fè fas ak kèk obstak nan la vi a. Mwen Rutshelle, Rebelle senpleman."

__________

(FRANCAIS) RUTSHELLE: "Rebelle à toute les situations de la vie , rebelle parce que rien n'y personne et quelque soit les étiquettes qu'on me fera porter , je ne saurais me décourager.
Rebelle parce que pour moi rebelle est synonyme de persévérance réfractaire, récalcitrant , révolutionnaire, de lutte est d'y croire avant tout à mes objectives . Mon but à atteindre est ce que je représente pour la jeunesse de mon pays .

Rebelle parce que je le suis , rebelle de ne pas laisser la société me changer à quelque chose que je ne suis pas . Rebelle parce que je suis avant tout humaine , sensible et rebelle de faire ce que moi je quoi bon . Parce que qu'être rebelle et de ne jamais lâcher prise et ce dire que dans la vie il est parfois pour ne pas dire d'être toujours rebelle pour affronté certains obstacles et avancer la tête droite . Rebelle qui résiste à un traitement.

Je suis Rutshelle, Rebelle tout simplement."

KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], Google [Bot] and 245 guests