HMI Music NEWS and Discussions

TI MÈT pale sou kanaval KAI/MIKABEN vs MAESTRO/VAYB + more!

TI MÈT pale sou kanaval KAI/MIKABEN vs MAESTRO/VAYB + more!

Postby kompamagazine » Fri Jan 26, 2018 6:41 pm

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________

Nou mande TI MÈT Peterson Gilles...Min opinion li sou kanaval KAI/MIKABEN vs MAESTRO/VAYB la! Min sa li di nou.

Image

*KOMPA MAGAZINE: Entre kanaval KAÏ/Mikaben.....Maestro/Vayb la.....Kiyès Ki PLUS rive sou ou....di nou poukisa?
TI MET: "Bonsoir Patrick, bon en réalité mwen pa we gen yon gwo diferans entre les deux, yo gen essentiel pou fe yon bon pakou, maestro gen yon avantaj paske ka gen ampil atant pou Michael ki pat la année dernière, maintenant se gestion parcours lan ki pral deteniman."

*KOMPA MAGAZINE: Ou pense tou 2 pral fè minm impact sou BÉTON an?
TI MET: "Sa ka rive paske expérience lan konte ampil, différence lan année sa ou konn jwen Mika ak Guirand, minm kote année sa youn ap en face lot. mwen senti batay la pral bel."

*KOMPA MAGAZINE: Si wap bay yo yon score de 1 a 10.....Sa yo chak ap jwen nan Min ou?
TI MET: "Bon fok mwen diw nan koze kanaval, mwen senti gwoup konpa yo surtout très paresseux. Mwen gen impression se minm bagay yo map plede tande, et yo tout preske samble. Forma kanaval yo minm, pale de pays au debut, de tête yo après, de polémique, epi retire tout sa nou epi virer. Mwen pa jwen “Wow” la nan kanaval yo. Se minm ti bagay yo bref"

KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 309 guests