HMI Music NEWS and Discussions

URGENT MESSAGE SOU PHENOMENE ZOUK NIGHT AK COMPAS: MIN SA...

URGENT MESSAGE SOU PHENOMENE ZOUK NIGHT AK COMPAS: MIN SA...

Postby kompamagazine » Mon May 02, 2016 11:00 am

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
__________________________________________

Opinion a lire de LOUKO DESIR sou.....

Image

*KOMPA MAGAZINE: Phenomene ZOUK NIGHT/GOUYAD MIZIK la ap fe anpil bruit nan industry a. Yon group tankou 5 LAN popule anpil...et minm pase de seri de jaz ki connu. Ki opinion ou sou sa?
LOUKO DESIR: "La technologie...c'est tout, et carrence de productionNan mitan jazz kompa direct yo..men phénomène sa yo pas janm dure paske music yap jwe an pa gen profondeur dans le fond et dans la forme. Min li vin gen gros consequence sou mache musical economiquement.

Pour group tankou 5 étoiles , jbeatz etc, kob la ap fet rapid paske music yo a, ce computer à plus bay li, et puis yo pa besoin ampil moun on stage, et prix performances yo an pou yon contrat 10 fois moins cher ke yon contrat Djakout par exemple..Men music yo an pap durer lontan sou mache an paske l pa cinsistant.

Kote Nu Look, Zenglen, Klass, Djakout ka Gen yon cd ki fe 5 ans sou mache a, jazz sa yo tankou 5 étoile , jbeatz pa kapab. Ce sak fe yo toujours besoin gen yon bagay nef, et gen yon bagay nef li ce yonn Nan princip Nan business lan. Se sak manke Nan Kompa direk la...jazz kompa yo PA Gen bagay nef souvent....Et public la renmen bagay nef, ce sak yo anvayi program sa yo wap pale à la."


KM!
 
kompamagazine
Site Admin
 
Posts: 4585
Joined: Thu Dec 10, 2015 12:05 am

Re: URGENT MESSAGE SOU PHENOMENE ZOUK NIGHT AK COMPAS: MIN SA...

Postby shah » Tue May 03, 2016 5:49 am

I totally agree.
shah
 
Posts: 232
Joined: Mon Feb 08, 2016 7:40 am
Location: NYC

MUSIC

Who is online

Users browsing this forum: Google [Bot] and 406 guests